Proeverijverslag: De Historische Bierbeleving bij Sky Internet Marketing
Alphen aan den Rijn, 6 november 2024 – Bierproeverijen geef ik ook incompany, zoals bij Sky Internet Marketing. Speciaal voor dit bedrijf overschreed ik zelfs de grenzen van mijn werkgebied.
7 bieren, 7 hapjes en 1 verhaal dat 7.000 jaar biergeschiedenis dekt…dat principe sloeg aan bij het team van Sky Internet Marketing is een goede groep om De Historische Bierbeleving mee te doen.
Wat een leuke groep, trouwens. Nils ken ik al langer – we zijn al járen onlinemarketing-besties.
Waar ik zzp’er gebleven ben, nam Nils al snel personeel aan. Inmiddels heeft hij een groep van toegewijde specialisten om zich heen verzameld.
Samen brengen ze hun klanten meer online succes via SEO, ads en websites. Ik kan het weten; ik ben er een van. 🙂
O, en dan zijn ze óók nog eens bovengemiddelde bierliefhebbers. 1 van hen is zelfs thuisbrouwer.
Dus dank, Nils & collega’s. Ook voor de enthousiaste reacties na de bierproeverij. Ik heb genoten. 😃
Op naar de volgende!
Klantervaringen
Wat vond het team van Sky Internet Marketing van deze bierproeverij aan huis?
Arjan deelt zijn passie vol enthousiasme, waardoor ook bieren die minder binnen jouw smaakpalet vallen toch interessant zijn. Dit smaakt naar meer!
Hoewel ik weleens een speciaalbiertje drink, ben ik niet de grootste bierdrinker, maar vooral de verhalen vond ik interessant.
Naast uiteraard de lekkere hapjes erbij.
P.S. Uit principe geef ik zo goed als nooit het hoogste cijfer of de hoogste rating. 😉
Onze Historische Bierbeleving was een smaakvol en gezellig samenzijn, opgeleukt met een verzameling aan hapjes die aansloten bij de meegebrachte bieren.
Proost, bedankt, en vele fijne proeverijen toegewenst!
Achter elk bier verhaal zit een verhaal waar zelfs doorgewinterde bierkenners nog wat van opsteken.
Dit is een ideale manier om een teamuitje te doen zonder de deur uit te gaan.
En is er ook genoeg te proeven voor wie verantwoord naar huis wil rijden. Arjan, bedankt voor je uitgebreide kennis en gezelligheid!